Benaderbaar, energiek en altijd met een brede blik.

Als klein kind brachten Leonardo's ouders hem naar de internationale luchthaven van Frankfurt om vliegtuigen voorbij te zien vliegen om hem te kalmeren. Is dit de vroege trigger van zijn interesse in de luchtvaart? We zullen het misschien nooit weten, maar wat zeker is, is dat de passie er is. Elk stuk metaal dat met een vaste vleugel of rotor vliegt, heeft altijd zijn aandacht getrokken, en bij MovingDot staat Leo te popelen om dit in de professionele praktijk te brengen.

Met een Bachelor in Business Administration en een Master in Marketing Management heeft Leo vele periodes gehad in de wereld van consumptiegoederen en ervaring met het vormgeven van het merkimago van grote en kleine bedrijven. Bij MovingDot is hij van plan om precies dat te doen door een consumentgericht perspectief in te brengen, terwijl hij tegelijkertijd begint aan de reis om een expert op het gebied van Air Traffic Management te worden.

Sinds hij begin 2024 bij MovingDot kwam, houdt Leo toezicht op de marketingstrategie en -activiteiten van het bedrijf, waaronder het beheer van de online aanwezigheid, partnerrelaties en de planning van evenementen. Hij ondersteunt ook klantenwerving en speelt een rol in de ontwikkeling van de kernactiviteiten van MovingDot. Daarnaast draagt Leo bij aan projecten voor klanten, waarbij hij waardevolle marktonderzoek inzichten en een outside-in benadering meebrengt hanteert.

Als hij niet bezig is met ATM-zaken, reist Leo graag terug naar zijn landen van herkomst Italië en Duitsland voor een wandeling of een skiweekend. Thuis in het plattere Nederland geeft hij de voorkeur aan een tenniswedstrijd of een rustiger uitstapje naar de bioscoop, waar hij bijna wekelijks te vinden is.